12 april'

Pause på wipeout , så skriver ett litet inlägg (: ,
Idag har jag varit hemma och segat det mesta , jag och mor tog en tur med bilen först ut till lekeryd för att köpa glass,glassen där är ju sjukt god. men det var lång kö och då menar jag låååång kö. så vi åkte till piren istället och i detta sköna väder är det alltid härligt (: fast glassen smälter dock snabbt , menmen.
Sen åkte vi och hämtade upp min syster på mc, åt även där och sen hem.
Jonna och emilia var här också innan, men det var bara i några minuter typ. dom skulle vänta på cindy som kom med bussen. , gossip girl kollade vi på iallfall!

Nu börjar wipeout igen sjukt kul , haha jo det får mig att skratta iallfall!
sen börjar sanningens ögonblick med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0