14 april

Första skoldagen idag efter en veckas påsklov som jag tyckte kunde varit längre.
Lovet har iallfall varit najs , att börja skolan nu är mindre najs. men det är sjukt skönt att jag bara går imorgon sen ledig torsdag fredag (; , fast läxor har jag att göra bara för det ...
Olivia stackaren med som har fått övernatta på sjukhuset, hon fick en hjärnskakning igår på hennes match så ambulansen var tvungen att rycka in och köra iväg henne till ryhov. Men nu har hon fått komma hem och mår bättre och ska komma till skolan imorgon , och det är underbart (:
och om några timmar är det dubbelavsnitt av Desperate Housewife! något som jag kommer sitta bänkad för iallfall  (:

SEEYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0