16 april

Känner mig lite smått stressad , har inte packat klart allt än och bussen går 12:27. som tur är så har vi ju buss hållsplatsen precis utanför huset ungefär (:
Stina ringde mig för en stund sen med! hon kom hem från Italien inatt och jag har saknat henne! , hon kommer va cp brun så det bara ryker om det, längtar tills jag kommer hem så jag kan träffa henne (:.
Bella och jag ska först besöka hemmakväll för att köpa godis , sedan tar vi bussen till stationen och väntar på swebuss haha. 4 ½ timmes buss! japp sjukt jobbigt...
Träffa lillasyster nellie ska bli roligt iallfall.
Nästa gång ni hör av mig , blir det från storstan.

HEJ tillsvidare!



nellie sötan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0