18 april


Kollade precis klart på 2:a Matrix filmen nu med syster , ska alldeles strax sätta på 3:an med hehe.
Idag blev jag väckt vid 10 igen, har inte gjort så speciellt mycket idag, skjutsade bella till Globen hon skulle kolla på innebandy finalen med sitt lag.
Sen har jag umgåts med nellie hela dagen typ , åkte och handlade godis med.
Hoppat i timmar har vi gjort , kallt som in i, imorse snöade det här i stockholm och innan när vi var ute och hoppade så började det genast hagla så det blev ingång.
Kollat på wall:e filmen gjorde vi innan med , så söt!
Grann barnen har varit här med, så mjo jag har haft fullt upp.
Imorgon ska jag åka hem med , bussen går vid 15:00 , och är framme runt 19 /19:30 tiden.

nu ska vi kolla på 3:an , skriver imorgon.





gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0