20 april


HejHallå.
Nyss pratade jag med stina i telefonen, det gick inte sådär värst bra, hörde inte ett ord vad hon sa telefonerna ville inte fungera. men det funkade tillslut! hehe.
Idag var det skola och den va lika lam som vanlig, och stina är brun som in i!
snart ska jag på träning, går hemifrån vid halv 6 för att gå ner till jonna sen ska vi vandra vidare till träningen (:
kommer hem runt 8 någon gång tror jag.
imorgon efter skolan ska jag och tjejerna sola solarium, jag ska försöka bli brunare än stina hehe inte för jag kommer lyckas men ändå!
Sen på kvällen ska vi ju till skolan igen. Några föräldrar ska berätta om sina yrken ungefär. som tur är får vi en halvledig dag någon annan dag eftersom vi måste till skolan på kvällen.

till köket för att äta ska jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0