26 april

Hej på er.

Idag har jag varit uppe i god tid, tyvärr ingen sovmorgon! var uppe redan vid 9 för att sedan vid 10 åka till vapenvallen.
skulle nämligen ha 7manna match idag, lite omväxling från att ha kört 11 manna länge nu.
men det gick fint och vi vann med 8-3 mot jbk.
Senare idag vet jag inte vad som händer , måste väl snart börja göra spanska läxan ska typ sammanfatta en text och läsa upp den muntligt för läraren, surt som fan.
Men gott att det bara är tre skoldagar veckan som kommer nu, underbart.

Igår runt 8 tiden åkte jag till stina jönsson med , kollade på robinson och satt vid datorn typ (: haha och helt plötsligt började det typ blöda från mitt öra, helt sjukt.

äta ska jag göra nu , PUSS





hahaha skön som fan! , helt min humor.


Kommentarer
Postat av: melinda

hahaha , han är skönast ! :DD

ahhahahahaha

(L)

2009-05-03 @ 21:57:09
URL: http://meliiinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0