28 april


jag har åkt på världens halsont och hosta! inte kul , hes är jag med...
Skrev inte igår , vet inte varför? vilken dag var det igår ens..
hade väl antagligen inte tid (:.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än varit i skolan och packat. En hel del att fixa , nu är det bara två dagar kvar här i detta huset sen blir det ny bostad och ny adress.
Fy vad jobbigt det var att städa vinden innan , känner hur ont jag har i ryggen.
aja , Imorgon är det ingen skola för min del har någon operation thailand grej, man ska städa i 4h och salma ihop 100 kronor , men eftersom jag var med och packade idag så slipper jag imorgon hehe , så imorgon ska jag till stan med stina eriksson ska se om jag hittar en present till frida cronholm, den söta flickan fyller år på Lördag ♥
Och något som är hur skönt som helst är att jag slipper konfa lägret pga min flytt! underbart.

ska  knarka halstabletter och sova nu.



memories never die'

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du flytta ? :)

2009-04-29 @ 10:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0