sm guld? ... :(


asså vafan är det här? , vad hände precis för några minuter sen ?
vafan hv ? hur kundet det bli såhär?
jo det ska jag säga er , det finns en störd jävla domare som heter andersson som inte ser riktigt ordentligt och inte kan dömma.
om jag vore han skulle jag gå och kolla synen med detsamma, och på vägen hem hoppa framför ett tåg!
Hv hade kunnat ta det här om dom hade fått målet ! för då hade det blivit förlängning och aaa... asså helvete.
hur sorgligt är inte detta då !
det finns inte ord för hur arg jag är.
och min & fridas ilska gick ut över fridas glas som vi kastade på marken!
Hv har aldrig förlorat i en sm-final, och vad händer nu? jo dom förlorar...

Hata är ett starkt ord , men jag lovar er jag HATAR verkligen Färjestad.


Kommentarer
Postat av: Thomas Andersson

Jag gjorde mitt bästa. Jag hade på mig mina linser och min syn är det inget fel på. Jag tycker jag dömde neutralt och regelrätt. Skulle uppskatta om du inte klagade mer på mig. Kika gärna på Ishockeyförbundets hemsida och kolla reglerna.

2009-04-09 @ 12:51:35
Postat av: jonna

HAHAHA , men palla han ovanför ;)

2009-04-15 @ 14:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0