4 april

Att det kan bli så kallt så fruktansvärt snabbt! nyss var det ju hur varmt som helst och nu känns det som det är hur mycket minus som helst.sånt här förstår jag mig inte på.
Min lördag har iallfall varit najs (:
Började med en lång härlig sovmorgon. efter det tog det att tag innan jag blev färdig.
Men sen åkte jag och stina eriksson in till A&6 och pengar är det dåligt med så blev inget köpt idag heller hehe.
Sedan tog vi bussen ner till zinken och kollade på match hff-ebk (: träffade markus och viktor där nere med.
sen hem till stina för att ta på sig tröja, och sedan hem till viktor sandblom där viktor johansson också var haha (:
mjo vägen dit var intressant.
Där kollade vi iallfall på film ,och ja halvsov hela bunten (:

Imorgon blir det att träffa stina jönsson, snart åker hon ju till italien med fuskigt jao!
och axel ! om han har smittat mig så blire inte kul för honom. hehe

nu blire film för min del ♥



it's what you do to me

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt den tröjan ? (:

2009-04-05 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0