'


haha jag vet att min blogg ser lite skum ut nu , eller sanna har gjort den as fin (: tack som fan! menyn är bara lite fel haha.
och ja olivia har hjälp mig med haha, det tog lite tid för oss att få till det men men!

Jag har iallafall umgåtts med olivia idag, hade med mig ett par jeans som vi fixade till eller vi och vi det var då olivia haha.
duktig var hon, dom blev fina (: finare än vad dom var innan, sydde in dom och gjorde lite hål här och var.
Gick ner till rosen sedan åt på rosens pärla och köpte godis.
kom hem och spenderade vår sista tid vid datorn.

och för att liva upp stämningen lite :

olivia säger : Den här godisen smakar gott
(olivia visar godisen )
linnea säger : Vad smakar den ?
olivia säger: godis
 
ASG!

 
                                                                      
insydda och håliga! haha                         ett par olivia också gjort om



Inatt åker frida cronholm till Paris med , sicken lyckoost.
Imorgon är det Påskafton och jag är halvt tvingad att hänga med mamma någonstans, men har nog ingen lust med det hehe, så vet inte vad som händer imorgon. vi får väl vänta och se (:

Kommentarer
Postat av: olivia (L)

haha , men sicken dag va !

och jag älskar jeansen starkt

och citatet längst ner med

, men starkast gillar jag linnea kristiansen (a) hiihihihihih <3

2009-04-11 @ 01:30:08
Postat av: Sanna

hahah vafan det ändrade sig inte :o

Jag får försöka fixa till det idag <3

2009-04-11 @ 10:58:18
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0