21 april

hallå där , nu är det så att jag har varit i skolan två gånger idag, Först på morgonen där det var vanlig dag sen var vi tvugna att komma vid 6 igen för att ha yrkeskväll, vissa föräldrar skulle prata lite om sina jobb och så.
annars idag var jag olivia och frida på solariumet och solade lite , mja brun blev man inte riktigt men hehe.
Efter det hängde frida med mig hem, duschade och lagade mat yepp.
sen vidare till skolan igen, när det var slut blev andreas lite smått ägd , sen hängde jag hem till stina (:
åkte sedan hem, missade tyvärr desperate housewifes illa illa.
Imorgon är det äntligen studiedag och den ska tillbringas med olivia, frida & stina, sjukt najs.
och snart ska jag nog sova , stina väcker mig tidigt imorgon ... tyvärr.
sov gott med er! ♥



efter regn kommer solsken'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0