3 april

Hej alla glada! eller vem är glad nu igentligen? efter hv:s förlust...
aja, Kom precis hem från axel där både frida också var.
Vi har kollat på hv,och jag & frida åt våran ben&jerrys glass yes.
Tidigare idag var jag i skolan, sista dagen innan lovet, helt fantastiskt!
Sen då åkte jag hem för att packa badkläder, jag frida & stina skulle nämligen ta vårat första dopp i vättern hehe.
kallt vare men det var ändå ganska skönt.

Igår drog jag också till stan med erikssoN haha mjo det var najs.
spc väntan på bussen och mc (:
Köpte ingenting ,men det var väl inget nytt å höra.


SOL SOL STRÅLANDE SOL!




yepp!
nu ska jag in i duschen, cola i hela håret är inte så värst mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0