1 april

Hejhejhej!

just nu sitter jag och kollar på hv och ja dom är bäst och tar hem det här lätt som en plätt.
Idag har jag varit i skolan som vanligt , och ja profilen var ganska så jobbig hehe.
Efter skoldan hängde jag med olivia hem, vi skulle nämligen på konfirmation som vi hade idag.
Konfirmationen sög och vi var tvugna att gå på gustjänst och smart som jag är så hade jag inte med mig lappen för att få påskrift.
Och ja bussen hem var ju intressant ,stina & sanna haha.
Imorgon ska vi besöka ED och ja det kommer nog bli grymt långtråkigt.
men bättre än no iallfall (:

nu börjar 3:e perioden!


ge mig sommar!



gammal bild sen skolavslutningen i 7:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0