25 april

jag är trött och jag vill sova. men nu är jag redan uppe och det kommer bli lite svårt att somna om...
Skriva igår hann jag inte riktigt , eller kanske gjorde det när jag kom hem men orken hade jag ingen.
Igår vanlig skoldag som vanligt, slutade 14:45 har jag för mig. och jag vandrade hem till stina med stina.
var där ett tag och efter en stund gick vi ner till hemmakväll där vi skulle träffa olivia och frida, köpte godis och dricka sedan kollade vi på p94 matchen.
sedan gick vi hem till olivia , frida stanna för hon skulle vara med axel.
Där kollade vi på film, och efter ett tag kom klänge och marcus hehe. hoppade studsmatta och kollade på tv mest (:
efter ett tag kom min mor och jag och stina åkte hem.

Idag har jag inte riktigt några planer än, vaknade typ nyss som sagt. ska väl ut och sola lite , härligt väder är det ju minsan!
sen blir det väl att packa massa, sista helgen i detta huset nu!



             O                           L                  F                    S

alla är vi snygga och heta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0