23 april


jag vet dåligt med uppdatering , men tid för datorn har jag inte riktigt haft typ.
Kan berätta lite om vad som hänt de senaste dagarna eller tja igår och idag!
Igår var det ju som sagt den efterlängtade studiedagen, sov ut som fan men stina ringde och väckte mig sen.
sedan mötte jag stina vid madbacken och vi vandrade vidare till frida på egnahem där också olivia var (:
vi bakade en kladdkaka och snackade det mesta, hoppade studsmatta med faktist.
efter det åkte jag hem och vidare till träning, kallt som fan vare!
sen hände det nog inget mer intressant (:

och idag har jag först varit i skolan, missade spanska pga moppekurs eller vare nu va. fick köra nån slags simulator.
sen resten av skoldagen var som den brukar vara, dö trist!
slutade vid 15:20,skynda hem och sedan till träning! , va inte alls många på träningen , men det är ju inte precis något nytt haha.
Och nu har jag duschat och ska väl snart läsa igenom so läxan.
skriver imorgon igen, och då är det freeeeedag !  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0