15 april


Kom hem från skolan för en stund sen. skolan var väl helt okej , olivia va där idag med (: super bra.
Började med epa , sedan luch , och efter det bege sig till aulan för att lyssna på två personer som berättade om operation thailand som kommer nu framöver.
Sen sist på dagen hade vi profil.
Nu ska jag snart ta tag i mitt packande , skönt att det bara är 4 dagar jag är borta, behöver ju inte ha med mig så värst mycket (; ,  jag saknar mina girls med! , tycker dom kan komma hem nu så jag kan träffa dom innan jag åker :( <3.

OCH TUSEN GRATTIS TILL STINA ERIKSSON SOM BLIR HELA 15 ÅR JUST IDAG! :D  ♥




 får ju dock inte glömma att olivia har namnsdag idag med (;
congratulations stumpan!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0