sthlm


Nu är vi hemma hos far. Bussresan gick bra , och jag sov nästan hela vägen, tycker det är så himmla skönt att sova i buss/bil eller vilket fordon det nu är (:.
Har inte hunnit göra så mycket, kollade på film innan med nellan, Evan den allsmäktige.
Resten av "familjen" har gått och lagt sig , och jag och bella ska väl snart sätta på en film eller spela x-box något som jag verkligen är sjukt grym på. hehe
Imorgon blir det ingen sovmorgon för oss , jag och bella ska nämligen in till stan. och för att hinna med det så ska vi gå upp i tid för en gångs skull , men med väckarklockannellie så blir det nog inte så svårt tyvärr...

och medans jag kollar igenom några sjukt gamla bilder så kan jag ju lika väl visa er.




en väldigt gammal bild , när jag badade på ett bad i ystad haha (y



jag och isse gubbe, som har blev påkörd för ett tag sen :(



jag som gör julgodis hehe'



bella , amanda , jag & isse (y

japp det var dom otroligt snygga bilderna !
Nu ska jag och bella kolla på Matrix och hämta glass.

skriver imorgon igen'

Kommentarer
Postat av: jacqueline , ( nallen ) <3

ÅHW , FAN VAD SÖT DU VAR !

elle du är ju det nu med (a) <3

2009-04-17 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0