10 april

Och jag är hemma. äntligen säger jag bara.
Som jag längtat.
Buss resan gick fortare än väntat , skulle tagit 4 timmar men tog bara 3, och det var ju fantastiskt!
Sen idag har jag inte hunnit så mer än kommit hem, kollat gossip gril har jag då gjort med. sen blir det väl sängen snart.
Imorgon är det ju skola som gäller. lika tråkigt att se fram emot som vanligt.
Men en hel vecka blir det ju iallfall inte , studiedag på onsdag som jag ser fram till!
Hemma hos oss ser det inte så värst trevigt ut nu asså, står massa kartonger och skit lite överallt, måste väl snart börja packa med, flyttar ju den 1 Maj, mjo det blir en förändring men ja.

Tv:n ska jag till nu!





That i just want you to know
ive found a reason for me
to change who i used to be
a reason to start over new
and the reason is you'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0