11 april'

tjoho! eller något (:

dagen har spenderats hos olivia som ni kanske redan visste, kort har vi tagit jao (: dom kommer ska ni få se!
haha och ja det hände en ganska rolig grej på vägen till olivia ( rolig och rolig ) , när jag går där påvägen till olivia springer det fram 3 små livliga barn, och så frågar dom om jag vill köpa blommor och stenar haha och att jag ska betala med pengar, och jag säger då att jag inte har några pengar (jag hade faktist inga pengar), men gulliga som dom är så säger dom att jag inte behöver betala utan att jag får gratis bara för jag är så söt haha. så jag får välja en söt liten blomma och en fin sten (: sen sprang dom iväg och letade efter nya kunder! haha så söta.

nu kommer några otroligt snygga bilder så
Känsliga tittare varnas :






















dessa bilder får ni nu njuta av !
olivia är allmänt seg på att skicka resten av bilderna (:
men hon är cool' ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0