back to school ...


Hann inte skriva förut för jag var tvungen att skynda mig till bussen , jag skulle nämligen till jonna och det är där jag har varit tills nu.
Hon skulle träna nu, men efter det kommer hon till mig igen och så sover hon här. får väl äntagligen trängas i min lilla säng eller så sover vi i min systers rum för den sängen är liite större om man säger så.
Äcklig gubbe när jag skule hoppa på bussen hem med , han frågade mig var jag bodde och om jag ville hänga med han hem. men nej det ville jag ju förstås inte.

Påvägen hem messade olivia mig att vårat nya schema har kommit ut.
och usch jag vad jag skolångest, jag vill verkligen inte börja,
Visst man kanske tänker "kul att träffa alla igen" men när man väl har träffat alla igen så är det inte kul längre, så man ska inte tänka så.
aja , här är mitt nya hemska schema iallafall ...



haha sämst bild , men jag har faktist försökt ett bra tag nu att få den bättre men ja det går inte ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0