big no - skola


nu har vi kollat klart på filmen ,älskar verkligen den filmen är så himmla rolig jag dör.
klockan har redan blivit halv 9? jag måste ju snart sova pga att det är skola .. hur anorlunda känns inte detta då. att helt plötsligt från att bli van att gå och lägga sig minst efter tolv till att gå och lägga sig minst före tolv (?). verkligen ingen hit när man är så ovan.
Måste börja packa in mina böcker i mina nya mappar med så jag kan ta med dom till skolan imorgon .. eller får se om jag tar med det imorgon , vi har ju faktist ingen vanlig dag imorgon vi ska typ vara ute och sånt tråkigt, så vi börjar följa schemat på fredag.
Ska iallafall försöka hinna med att skriva ett inlägg innan jag drar mig till skolan , det är mitt mål haha.

imorgon börjar jag 08:20 .. tack för du förstör mina sovmorgonar!



tyckte denna bilden var riktigt snygg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon till höger hade as fina ben :)

HOSTHOSTHOSTHOST EEEEEHHH, NOOOT ! :O



ehehehehehehhehehe , du 'rfin

2009-08-19 @ 21:47:26
URL: http://jjonnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0