bilder på kissemjaou


Jag har ju sagt tidigare att jag ska lägga in bilder på min nya kisseunge men det har ju aldrig riktigt blivit av, men nuså.






ja, hon gillar att sova och busa på min dator jag gillar det nog inte lika mycket eftersom hon alltid lyckas klicka upp massa skit så datorn jämt börjar lagga.
Hur söt som helst är hon iaf och det är svårt att inte vilja mosa sönder henne.
Lite väl busig kanske hon är , för förstör lite saker gör hon.
Och tiger och lillkissen bråkar och fightas hela tiden, det kommer sluta med att någon dör.
fortfarande fritt fram att kalla henne vad man vill, eller enligt mig iaf. mamma vill att hon ska heta tingeling, Tiger-Tingeling? nej det fungerar inte. så än sålänge är hon namnlös (:
Men så ser hon ut iallfall, min älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0