dags att sova kanske?


Som vanligt så kan jag inte sova så jag skriver ett totalt onödigt inlägg som jag ibland brukar göra, haha?
aja , tips på snabbaste sättet att somna? , men som sagt så skyller jag på min säng igen, men det är faktist den jag ljuger inte! hård och dålig är den, usch behöver en ny med detsamma! hur ska det här gå ...
nog om det,
Planer för imorgon hm.. ingen aning, mamma försöker tvinga iväg mig på blåbärsplockning?! vad är detta ... får se om jag hänger med , annars kommer det bara bli att jag sover till typ 3 och spenderar resten av dagen framför datorn för jag kommer känna att det inte är någon ide att börja fixa sig eftersom klockan redan är så mycket på dagen och aa , så känner jag nämligen alltid när jag vaknar så sent.

Försöker lära mig lite i photoshop nu haha det går inte så bra men någon vart kommer jag väl alltid ,
Patrik har iaf fixat så jag har det senaste photoshopet CS4 (eller hur man säger (?) , det är gott.
usch får väl ta och sätta på en film eller något , så här kan jag ju inte ha det!
oh well .. , bli inte förvånade om det kommer ett till inlägg lite senare inatt för man vet ju aldrig.

sov gott alla underbara'





jag är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0