dags att sova


godmorgon får jag väl nästan säga? eller inte riktigt kanske.
aja strax ska jag ta och sova, sover i syrrans rum igen haha bor typ här. slipper iallfall att ha lillan här så äntligen kan jag sova ut. , Var ju som sagt hos sanna innan med olivia, vi beställde typ online pizza och lite smått kul vare när olivia skulle hämta den ute i den grön skåpbilen ... haha!
satt ute på hennes balkong och åt och så , sjukt mysig vare där ute iallfall, snackade fan om allt typ as mys.
åkte hem runt 12 tiden och nu sitter jag här och typ halvsover så bäst jag sover nu, får somna till tv:n som jag alltid gör , så hoppas det går något bra nu vid denna tiden (:
iaf , Godnatt på er alla vi hörs imorgon. pusss'

dåligt med bilder i know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0