dålig uppdatering


förutom att jonna skrev lite igår då haha.
Jag har iaf spenderat två nätter hos jonna, och första natten skulle vi ha saw maraton eller rätare sagt jag, så där satt jag och kollade på film 3 på natten medans jonna låg och sov i soffan och jag hörde massa läskiga och skumma ljud utanför, läskigt. så vi bestämde oss för att stänga av och gå upp och kolla på tv istället, så så mycket maraton blev det inte , eller typ 1 ½ film maby, aja. och över dessa två dagar så har jag blivit tjock, vi har ätit lite för mycket godis hehe.
På natten i övergår var vi ute och tog några kort med , ganska fula men lägger nog in några.
Jonna är iaf bäst på jorden,bara så alla har det klart för sig.

Idag är jag uppe i ovanlig tid tack vare jonna, svårt med sömn fick jag inatt med, jonna lilla pratar i sömnen och låter en del när hon sover (:
Nu ska jag in i duschen och lite senare skulle jag träffat jacqueline men hon fick visst förhinder så får se vad jag hittar på.








vissa bilder (som ni kanske ser) är inte sådär jätte seriösa (:

Jag har världens bästa vän.

Kommentarer
Postat av: jonna

jag älskar dig baby,<3

2009-08-06 @ 11:21:04
URL: http://jjonnaas.blogg.se/
Postat av: Photoshop-Glenn

oh, jag älskar mig <3

2009-08-06 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0