dåligt med uppdatering,


Klockan är mycket och jag ska snart ta och sova, sover i syrrans rum idag igen, hon sover borta så jag passar på. eftersom jag har svårt att somna i min egna.
Och eftersom min mor och syster var och plockade blåbär idag så blir det blåbär till frukost imorgon (: gott de.
btw jonna kom hem idag och jag är överlycklig!så ska äntligen få träffa henne på tisdag eftersom hon inte kunde imorgon.
Måste se till att vända rätt på dygnet snart med, skolan är ju snart hack i häl ...
nu tänkte jag sova, om jag kan somna då förstås.
sov gott, pussss på er




Kommentarer
Postat av: jonna

& på tisdag får du vända dygnet fel igen :jjj, <3

eller inte på morgonen.... <3

2009-08-03 @ 11:30:40
Postat av: Anonym

juste, jag har saknat dig somfan:o

2009-08-03 @ 11:31:01
Postat av: Anonym

fin blogg , hur e d med dig ?(:

2009-08-03 @ 13:05:48
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0