fire burning


hej folk's! sitter med världens hicka som gör sjukt ont och jag har prövat alla metoder som ska få bort det, men fungerar något? nej.
Sitter faktist och väntar på att jonna ska komma hit med , hon ringde mig innan när hon var påväg hem från träningen så nu skulle hon bara duscha sen skulle hon komma. ja hon tar sin lilla tid.
får se vad vi hittar på ikväll är ganska trött har inte som sagt sovit ut tillräckligt ehe.
men alltid blir det något med den flickan.

ska gå och mysa med min kissemisse nu som ligger och sover jämte mig.





somebody call 911
shawty fire burning
on the dance floor
woah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten är väldigt bra !! kan vi dansa du och jag (LLL)

2009-08-20 @ 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0