fredag imorgon woho


åh vad jag är arg för jag börjar 8 imorgon med världens längsta so pass, kanske inte världens men extremt långa.
Jag orkar serriöst inte men det är väl bara att bita ihop antar jag.
Hur skönt skulle det inte vara med sommarlov och hundratals med sovmorgonar.

Eftersom jag börjar 8 imorgon så betyder det att jag nu snart måste gå och sova för att jag ska orka upp imorgon.
Och det kommer inte gå bra eftersom jag inte är van vid att sova så tidigt så hur ska detta gå? jag har ingen aning.
oh well , dags för mig att sova.
Vi hörs imorgon på morgonen igen , puss godnatt' ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahahahha surt för dig de är bara bita i de sura äpplet. ja vert att du älskar mig : DD

(L)<333

2009-08-20 @ 22:01:49
Postat av: stinaaa

de var ja som kommenterade om du undrade ^^ cooling

2009-08-20 @ 22:03:00
URL: http://stinaaeriksson.blogg.se/
Postat av: anonym

puss du är söt ja är anonym för ja gillar dig. vågar inte säga vem // hemlig

2009-08-20 @ 22:04:16
Postat av: Anonym

jag är kär i dig också ! hihihiihihihihihihihih

2009-08-21 @ 21:15:55
URL: http://jjonnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0