gone for a while


nu kom jag precis hem , var ute med mamma lite och köpte en ny kattlåda. vi behöver nämligen en med tak för våra katter små skvätter överdrivet mycket och det är väldigt jobbigt att behöva soppa upp efter dom hehe.
Så nu har vi köpt en med tak.
Det gick inte så värst bra inne på Jula affären , för först när vi hade betalat så kommer mamma på att spaden som vi skulle ha med ligger i kattlådan så vi hade alltså glömt betala den, så vi går tillbaka och berättar det men då vet inte hon i kassan vad den kostar och det blir en sjukt lång kö (tack vare mamma) och mamma måste springa tillbaka och kolla vilket nummer spaden hade eller något och det tog typ en timma, och där fick jag stå och vänta, inte så kul nej.
Hämtade iaf upp amanda från mc på hemvägen, eftersom hon jobbar där så hade hon med sig pommes hem till mig (: as najs.



                        LYCKLIG                                     snygg jag är idag, ofräsch och smutsig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0