hej skola


dålig uppdate idag, men nu skriver jag äntligen.
Som sagt första dagen i skolan är nu över eller tja det var den för ett ganska bra tag sen , satt i aulan och så fick rektorn prata en stund sen gick vi upp till klassrummen där vi fick massvis med lappar och mappar.
Fick sluta vid halv 12 då hängde olivia med mig hem , efter en stund kom sanna och stina med och vi gjorde mat. Kycklig och nudlar fick det bli och jag var mästerkocken som vanligt.
satt och lekte i photoshop med haha grymt kul, men tyvärr lägger jag inte upp dom för då blir dom nog inte så glada på mig ...
När dom stack hem åkte jag och mamma till ikea , fikade där och sedan bar det hemmot, stannade på vip med kände att jag behövde lite godis. För nu ska jag och mamma kolla på film , shopaholic får det blir igen, haha lite kul för precis dagen efter när jag och stina hade hyrt den så kommer mamma och säger att hon har hyrt den , men eftersom den är sjukt bra så skadar det inte att se den igen.

fy vad dålig jag har blivit med bilder. måste skärpa mig , men jag lovar det kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0