home


Hemma från skolan nu. Stina slutade mycket tidigare än mig så vi bestämde oss för att gå hem till var och en.
Dagen idag var onödig tycker jag allt , vi fick typ bara måla, gå en runda, kasta frisbee, snacka om ordnings regler.
Imorgon börjar allvaret, för imorgon börjar vi följa schemat och vi börjar dagen med två timmars so. en bra start på fredags månarna. nej verkligen inte.

haha och typ nyss för två minuter sen så skulle jag va lite check och ta kort på mitt vatten, har faktist ingen aning om varför men tyckte det såg så fint ut när isbitarna låg i (?) haha , i vilket fall så råkade jag välta ut vattnet över hela min dator, i sängen och på mina två mackor. Det blev inte så lyckat nej, men som tur är så fungerar min dator iaf.

Nu ska jag byta om sen bär det av till stranden med stina.



melllllllbyyyy''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0