jonnas house'


Nu har jag kommit hem från jonna igen. Satt och lyssnade på svingelskogen i bilen hem, gud va jag kommer ihåg det sen jag var liten. Varenda sång och textrad kommer jag nästan ihåg helt sjukt. Vi hittade den bland alla saker som fanns i vårt hus, nästan lite sjukt att vi hittade en sån liten kasset bland all skit.

Hade tänkt att lägga fram kläder tills imorgon och fixa mig för kvällen nu.
Imorgon börjar jag 08:20 och slutar 15:25 inte världens roligaste dag men jag hoppas verkligen den går fort.
Efter skolan har jag inga planer ännu, får se vad som väntar mig.



min snygging!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh, här ta vi fina bilder. :)



-.-'

2009-08-31 @ 07:47:34
URL: http://jjonnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0