jonna's plac'e

nu är jag hos jonna, här har jag varit ett litet tag nu och vi har hunnit med att vara ute, äta glass , checka nya grannar. mobbat jonna , och lite annat sånt där vanligt snack! yeah.
Ska sova här inatt och det blir nog bra skulle jag tro , om hon inte snackar i sömnen och snarkar då förstås hihi (:
Är ganska så trött med, mitt fel maby hehe. men än ska vi inte sova ,
Film ska vi kolla på snart med , eller det har jag redan besämt lixom det gör vi faktist varje gång och då somnar jämt jonna för hon är sån chicken hon brukar jämt somna vid 11 men jag har fått väcka henne nu typ 20 gånger för att hon ska kunna hålla sig vaken iaf tills halv 2  eller något ,
iaf så somnar hon jämt och så stängs tv:n av och så ligger jag där och kan inte sova och lyssnar på ljudet av jonnas snarkningar och mumlet som kommer ur hennes mun.
puss iaf för nu känner jag att jag måste sluta skriva annars håller jag väl på hela natten? nej det får ju inte hända.
okej jag är rätt så lam , men jag har faktist inte sovit så mycket ...

att ladda upp bild på jonnas dator är som att leta efter en nål i en höstack, suck ...

Kommentarer
Postat av: jonna

internet

inte min dator ! <3

2009-08-13 @ 13:50:04
URL: http://jjonnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0