kissekatt


åh vad seg jag är har inte börjat med någonting än, och jag som gick upp i så god tid. onödigt hade kunnat sova.
Vid 5 tiden ska vi äntligen åka och hämta vår kattunge, men det blev tyvärr inte den gråa som vi skulle få för ägaren hade ändrat sig och ville ha tillbaka den gråa igen, utan vi får den svarta som var sagd från början. så det blir väl att mysa med den resten av dagen,gör mig ingenting för det är just vad jag vill haha. Måste vara hemma med den några dagar med eftersom mamma jobbar nu.
Nu måste jag gå in i duschen och börja fixa mig så jag kan bli klar till 5, skriver nog ett inlägg sen.
puss på er , ♥




den gråa på bilden var den vi skulle ha igentligen, men nu får vi den svarta (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0