morning


godmorgon på er , eller inte riktigt godmorgon vaknade för kanske två timmar sen? ja iaf, glömde skriva att jag och jaccan käka världens längsta kebabrulle igår, sjukt go var den med. japp
Snackade med jonna nyss som alldeles strax ska träna, hon spelar ju fotboll fortfarande vilket jag inte gör hehe, alltså måste jag ut och springa annars kommer jag bli fet, vilket jag är nära på att redan bli känner jag.
Skulle igentligen till timmie idag för att hämta min no bok som han lånade dagen innan sommarlovet , och eftersom han flyttar till Göteborg nu på lovet så måste jag ju ha den, men ja han är i habo så antigen får jag gå dit ändå eller så väntar jag tills imorgon.
aja , måste in i duschen nu känner jag och kanske börja fixa mig lite, känner mig väldigt ofräsch.



bubbbbbla..


Kommentarer
Postat av: jonna

jag tränade med båda lagen -.-

2009-08-10 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0