olivia stille

Hej på er.
som sagt idag ska jag ju träffa frida cronholm, men jag är inte riktigt klar än så än kan hon inte komma haha. vet inte vad vi ska hitta på riktigt och tyvärr ska vi va hemma hos mig där det är sjukt jävla lite ...
aja, nu måstejag gå och fixa pengar till min mobil. Hörs snart igen pusss'

btw idag fyller älsklingsolivia 15 år! otroligt i know, nej jag bara skojar!
Tusen jävla grattis till dig stumpan, du är värd den bästa födelsedagen.




(haha den dagen, gammal bild!) ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan!

Hoppas allt är bra med dig? :)

2009-08-01 @ 21:31:18
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: oliviaa

TACK ÄLSKLING (L)

2009-08-02 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0