oops


haha ja dålig jag är på att skriva då, men jag har inte riktigt hunnit om man säger så.
Träffade iaf frida idag som jag skrev innan , vi gick ut en liten runda och snackade lite typ. Har inte träffat flickan på åratal så det var mys. gick in sen igen och kollade på twilight.
Nu har hon åkt hem, eller hon åkte för en stund sen. och jag har inte gjort så mycket mer än ätit mat haha.
Stina eriksson ringde mig innan med , åh saknar flickan!
jonna saknar jag med ... , fan alla bara sticker!
aja , mamma ber mig lägga in bilder till våran fotoram så får väl ta och göra det nu kanske.
okej nu dör min dator måste ladda den , pusssss vi hör sen!



hahaha hittade en snygg bild där jag och stina sitter och snackar innan hon drog iväg till fucking usa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

linnea fuck you ta bort nu :O:O:O:O:O::O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:

2009-08-02 @ 06:29:07
Postat av: jakob

hej

2009-08-02 @ 14:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0