sista dagen på sommarlovet


kom precis ut ur duschen, duschade ungefär en timme skulle jag tro, kunde inte gå ifrån den sköna duschen.
Var hos stina innan , vi rensade hennes gaderob och packade upp kläder från usa.

Och imorgon börjar skolan. inte riktigt det bästa man ser fram emot.
men jag hoppas 9:an verkligen går fort.

nackdelar med att börja skolan:
ingen sovmorgon
läxor/prov
tar upp mer än halva dagen
.

fördelar med att börja skolan:
nej jag ser inga fördelar med att börja skolan.

Det finns ju en del saker att göra med innan skolstarten, allt hinner man ju inte precis med imorgon så jag får nog snart ta tag i lite . Och välja fram kläder får jag göra idag annars står jag med det ett bra tag imorgon skulle jag tro.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0