sol och bad


Har knappt bloggat på hela dagen ser jag men jag har knappt varit hemma så det har inte varit så konstigt.
Dagen började iaf på stranden , mötte frida på esplanaden och tog 1:an in till vätterstranden.
det var ju såklart svinvarmt men ibland blev det verkligen riktigt kallt och solen försvann typ hela tiden, konstigt det där. så jag och frida tog på oss igen och gick runt lite här och var, efter en stund kom olivia in med och vi hittade ett ställe på stranden där vi kunde sola och bada lite så ja det gjorde vi.
Vi bestämde oss senare att åka in till stan för att gå till mc, så det gjorde vi. vi köpte glass och så.
Gick sedan runt lite och degade i varmen, tog sedan bussen hem fast bara jag och olivia för frida var tvungen att åka hem för hon skulle ut och äta med sin familj.
Kom hem till mig med olivia , satt typ vid datorn för senare skulle hon va med john,
När hon hade åkt hem tvingade mamma och syster med mig till a6 så där va vi och köpte typ ingenting.
Och nu sitter jag här typ och har precis ätit revbenspjäll hehe, och strax kommer bella och ingan hem dom har varit och köpt godis och dricka till mig (: och snart ska jag kolla på mumien två som går på tv , yesss.
och hoppas ni haft en fin dag , vi hörs senare pusss'




nu kom visst bellan och ingan hem, så dags för godis och film! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0