städning i huset


Dålig uppdatering idag, men jag har inte varit hemma så mycket.
Började dagen med skola , slutade vid 2 kom sedan hem och efter en timme sen var jag tvingad att åka upp till vårt förra hus för att börja städa och rensa all skit vi här och det är verkligen mycket ska jag säga er.
Har lite bilder på det tror jag nog.

Så nu är jag äntligen hemma, skulle träffa min störda  stina jönsson♥ när jag blev klar i huset men får se nu klockan blev ganska mycket innan jag kom hem märkte jag, men ska höra med henne nu snart.

Lite roligare och intressantare inlägg kommer förhoppningsvis är lite lamt nu, hinner inte skriva jämt när skolan är igång och allt.
Men ska försöka så gott jag kan antar jag. Oh well, dags att byta kläder nu känner att mina kläder är rättså smutsiga.





ja det blev en hel del , + sjukt mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0