strax sova


det där med att jag skulle duscha innan och fräscha upp mig, ja det hände inte riktigt. Så fort jag hade skrivit klart inlägget så halvsomnade jag i min säng ... inte så bra, och efter det orkade jag ingenting och jag har varit seg hela dagen haha.
Nu har jag iallfall duschat så nu känner jag mig fräsch igen hehe.
Och lite små sur är jag allt som missade beck idag ... kollar alltid annars på det varje måndag eftersom det är beck då. inte mycket man kan göra såhär i efterhand utan jag får helt enkelt vänta tills nästa måndag.
ska nog strax ta och sova med , och ja som vanligt sover jag i systers rum. jag bor här nu kan man fan säga.
Imorgon ska jag iaf träffa jacqueline , det ska bli kul som fan med den flickan.
Ska fortsätta kolla på tv nu och skrattta ihjäl mig åt den här videon.



hahahahahahhahaha jag dör.

aja , godnatt på er så hörs vi imorgon! pusss'

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHHAHAH , vafan :oo

2009-08-11 @ 13:36:29
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0