gårdagen


Förlåt för att jag inte hann blogga på hela dagen igår, men nu är jag äntligen hemma.

Igår iallfall kom stina eriksson till mig runt halv 3 tiden och efter en stund gick vi ner till zinken för att kolla på p94:ers match, men det börja regna ungefär direkt så vi drog till willy's för att köpa mat eller ja vi hade tänk göra tacos men det var lite för dyrt än vi hade räknat med. Så det blev att vi köpte sås för kyckling och ris hade dem redan.
Köpte även godis, och sedan tog vi bussen upp till hennes systers lägenhet.
och där gjorde vi maten och kollade även på tv, vi hade också tänkt att kolla på en film men att få igång boxen var inte det lättaste så det gick inte som planerat.
Istället åkte vi upp till pontus adersson där även jesper va och vi kollade på film där istället.
Sedan drog vi oss hemåt och jag stannade hos stina över natten.

Det var lite kortfattat om igår, orkar inte berätta så mycket mer är ganska så trött faktist.
Snart ska jag träffa jonna, hon skickar sms om att jag ska ringa henne så får göra det nu när jag skrivit klart här.
Vet inte vad hon och jag ska hitta på än, men sånt får vi se.

kameran var iallfall med igår! men kanske inte hela dagen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0