skolfoto


Förlåt för jag inte skrivit på ett tag, men igår var jag inte alls på bra humör och imorse kom olivia till mig tidigt så hann inte skriva då heller.
Började iallfall skoldagen med so och sedan lunch. Sen var det dags för skolfoto och sedan dans profil.

Hade verkligen problem igår med vad jag skulle ha på mig idag till fotot, men tillslut fick det bli detta.



med smycken då förstås.



Efter skolan hängde frida med mig hem och sedan åkte vi in till stan, skulle byta min kofta jag köpte i måndags för igår märke jag att det var ett stort hål i den.
Vi åt även på ett ställe som heter Påtår sjukt mysigt ställe, vi båda tog tacotallrik och den va verkligen jätte god.

åh nu måste jag gå och plugga engelska, glosor och text.
skriver nog mer senare skulle jag tro.




grymt dåliga mobilbilder, men lite ser man iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0