vätterstranden


haha dåligt med uppdatering ser jag.
Nu är jag iallfall hemma igen, har varit ute hela dagen med jacqueline.
Först tog vi bussen till vättrestranden och som vanligt har vi oturen och får vänta på bussen i typ en halvtimma i varmen.
kom in sen iaf och gick typ bara runt där lite fram och tillbaka , efter en stund gick vi till jacquelines föräldrar för vi skulle få åka jetski , och jag säger bara det, hur jävla kul som helst helt sjukt, det går inte sluta skratta när man åker det, så underbart var det att åka med den med för att hoppa runt sådär och få vattnet över sig är så grymt kul. sjukt värt var det.
och jacqueline typ känner några andra som har två stycken så nästa gång ska vi åka tillsamans fast på varsinn hehe as gottt!
iaf, köpte typ glass och cola sen och tillslut hittade vi en liten plats på gräset fast då hade typ alla gått hem och solen var halft i moln.
Frammåt kvällen började det regna så vi gick bort till skogen och skyddade oss från regnet där.
När det hade slutat regna gick vi neråt och satte oss på några små stenar och började kasta macka, as najs.
Sen typ började vi bygga ut stranden? aa jag vet inte vad vi höll på med.
på kvällen sen tog vi oss ett kvällsdopp, och det var faktist väldigt skönt.
lite små ryck hade vi med på lite saker, inte kul.
När vi sen kom hem igen så gick vi till frida hamark och där efter gick vi bort till mjölkafollan med henne, och där satt vi typ i en halvtimme och bara snackade. as mysigt , sen gick vi alla hem och nu sitter jag här ska strax sova är sjukt trött fan.
Lite snygga bilder kommer nu iaf ,




sjukt kul verkligen.





hahahahhahahahahaha omg.



jaccanbaccan' love you♥

Godnatt på er alla, sov gott.

Kommentarer
Postat av: jacqueline

hahhahhahahahahah !

åh gud vilken värd dag det var,oh shit vad man längtar tills man får köra själv !

kebabrullen var god & jag fick faktiskt färg .. tro det elle ej stumpan (;

tack för dagen / kvällen, det var skit mysigt.

och det måste göras om, jag älskar dig neeeaaaaan (L)

2009-08-10 @ 11:00:19
Postat av: jacqueline

& snygg bild på mig .. fifan o:

2009-08-10 @ 11:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0