finally home


Nu är jag äntligen hemma från stan.
Skulle ju först och främst kolla efter koftan på gina, men den fanns inte alls i den färgen jag ville ha och självklart inte i min storlek så antigen får jag väl vänta tills det kommit in eller bara hitta en kofta någonannanstans, det är ju trots allt mysig att ha en kofta nu till hösten.

Men jag hittade trotsallt två tröjor, ett midjeskärp och ett halsband.
Letade efter en kalender med men det var inte det lättaste att hitta, alla var bara så dyra och onödiga.
Hittade en ganska så rolig bok när jag stod där inne på bokia , Vad män vet om kvinnor hette boken och när man öppnade den så var alla sidor tomma haha.

Detta fick jag inhandlat idag:




allt på övre bilden är från gina tricot.
Halsbandet är från h&m



Annars så har dagen varit tröttsam och väldigt seg.
Skolan har varit för lång och det har verkligen inte varit min dag idag.
Är väldigt glad över att jag är hemma nu för just nu känner jag att jag bara vill sova,
Tragiskt över att vi redan har fått läxor i skolan, usch väntade bara på att denna stunden skulle komma.
Ska ta och krypa ner i sängen nu, skriver senare kanske'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0