hos jaccanminbaccan'


Nu är jag äntligen tillbaka och kan skriva, inte för att ni vet var jag har varit men det ska jag ta och berätta nu.
Jag har nämligen sovit hos jacquelineasplund inatt eller sovit? iaf , igår hämtade jag äntligen min bok hos timmie johansson och jacce hängde med mig. Senare drog vi in till stan och fick gratisglass, gick där en liten stund sen tog vi bussen hem igen.
Och jag här skärt upp mitt lår, inte så kul nej så jag kommer få ett ganska så fult ärr.
Gick hem till var och en sen , för vi skulle byta kläder och äta , eftersom båda hade tagit på sig shorts när det började regna.
Kom hem till jacce igen och vi skulle upp till sanda för att träffa några killar , och eftersom vi redan visste innan att vi skulle missa bussen så började vi gå till seven eleven och köpte oss en latti hahahaha. okej , sen lata som vi verkar vara så började vi vänta på bussen fasten vi lika gärna hade kunnat gå.. ,
Kom upp sen iallfall och julle victor och dennis mötte oss typ, gick in sen och typ gick runt där haha lamt.
Sen blev vi "utkörda" så det blev bara att bege sig hemmåt. Skulle igentligen vidare men det gick inte så bra ... haha.
Kom hem till jacce sen iaf och vi hade tänkt att sova på hennes balkong, så vi bäddade as mysig och gjorde toast med nutella nötter och choklad sås och en lite nyttigare variant med hehe. , men hahaha planen att sova på balkongen gick inte så vidare bra , vi var lite högljuda.
Men vi bäddade lika fint inne i hennes säng så det blev mysigt. , somnade gjorde vi inte förens 6 nej så lite små trött är jag väl alltid men ja haha.
Några snygga bilder kommer nog lite längre ner skulle jag tro (:

Och på tal om annat så flyger stina eriksson hem från USA idag och det betyder att hon är framme imorgon , och jag är överlycklig!

Lite senare idag ska jag träffa jonna, ska nog hem till henne skulle jag tro med tanke på att mitt rum ser ut som ett bombnedslag. inte det trevligaste.
iaf , måste börja fixa mig nu så jag hinner träffa lilljonna!






får inte lägga in mer bilder för jaccebaccesnacce ):
för då är hämnden grov ...
älskar dig i vilket fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0