män som hatar kvinnor


Skrev aldrig vad jag och jonna gjorde såg jag nu.
Vi gjorde inte allt för mycket men kan ju berätta lite kortfattat.
åkte ner till hemmakväll för att köpa godis och dricka, usch har fan ätit godis 3 gånger i rad nu. detta är inte bra, måste nog ha ett kort litet uppehåll för godislöfte fungerar inte riktigt för mig om man säger så ...

När vi kom hem därifrån kollade vi på filmen män som hatar kvinnor, tycker verkligen den va sjukt bra och jag rekomenderar den totalt!
kan bli lite långtråkig vid vissa ställen och man tror typ den är slut hela tiden men så händer det något nytt igen.
annars var den bra.

Resten av dagen innan jag åkte hem gjorde vi inte så mycket mer, vi satt vid datorn och smygtittade ut lite sisådär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0