5/6 februari

Tjoho

jag är trött och jag ska faktist snart sova (:
kom hem från albin för en stund sen iallfall alltid lika mysigt i love you!
Japp min dag igår var väl verkligen underbar om man får säga så ,
det började med skola och puss på inställd no.efter skolan rusade jag och stina till bussen för att åka in till A6 för att fråga om paro plats, japp varenda affär sa nej lyckat som fan, så vi tog istället bussen in till stan för att kolla där med.
men japp varenda affär sa nej. Sen kommer vi på att vi har glömt vissa affärer på A6 så jag och stina börja vandra iväg mot A6 för fattig som jag är så har jag självklart inte råd med bussjäveln, men åter igen fick vi bara nej.
Så dagen var inte najs, och jag vet verkligen inte var jag och stina ska prao nu menmen vi hittar väl något ska ni se (: .
Imorgon ska jag sova läääänge,efter det blir det nog in till stan med Frida har fortfarande lite saker som måste köpas.
I övermorgon åker jag ju på konfaläger med oj vad tråkigt det kommer bli! upp 7 varenda morgon och det första vi gör är och springer en mil (: och morgonpigg som jag är så kommer jag klara det lätt som en p l ä t t.
Hela lovet blir förstört pågrund av lägret,och jag kommer sakna albin baby grymt mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0