är det sant ?

Japp, Linnea ska med ett nytt försök ännu en gång försöka hålla sin intressanta underhållande fantastiska blogg vid liv.
idag var det faktist nämligen cup i Elmia och ja den startade klockan 9 på morgonen,och jag den morgonpiggaste människan som finns hade inga problem med det alls! eh ... not.
det var hemskt. jaja ,

  • Första matchen blev det lika mot Norrahammar vi kunde vunnit men jonnas mål blev dock bortdömt.
  • Andra matchen blev det lika igen mot Mariebo.
  • Tredje matchen förlorade vi med 1-0 mot IK TORD
på placeringsmatchen vann vi mot Mariebo , med 4-2 så vi kom på tredejplats.
Alla var grymt bra och kämpade bra.
kul för mig som sträckte min ljumske efter första matchen men ja sånt händer.

Imorgon har jag bad med skolan och jag verkligen hatar det .
Räkna inte med att jag kommer skriva här ofta , jag kanske till och med lägger av efter bara detta inlägget men jag är lat.

Men en bild jag kan la dela med mig av (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0