8-14 februari


usch jag är sjuk och som ni kanske förstår så har jag inte orkat blogga.
Kom iallfall hem från lägret i torsdagsdet var igentligen slut i fredags men jag
blev sjuk och var tvungen att åka hem.Lägret var segt och långtråkigt.
nu kommer lite kortfattat om dagarna, kommer inte ihåg så mycket hehe.

  • Söndag: kom fram fick våra rum började bädda och packa upp sen hände det la inte så mycket mer.sov med Frida Frida Jacqueline Stina Olivia.

  • Måndag: väckning vid 6:45 upp för att springa milen,inte för att jag sprang men ändå.morgon bön ,sanna flyttade in till vårat rum.massa äckliga lektioner,kanot tjej berätta om kanot,äcklig mat,lekar, snöbolls krig,kvälls bön.

  • Tisdag: väcking vid 6:45 ut och springa varv runt husen typ och snöfotboll.morgonbön,sova hehe, lektioner i flera timmar. lekar,mat,mat,kvällsbön,sova elr dra till damprummet.

  • Onsdag:väckning vid 6:45 ut och ha morgongympa.denna dag blev typ alla i vårat rum sjuka eller mådde dåligt iallfall.Jag  spyr,olivia får migrän och också spyr, frida cronholm får magkramp,sanna har typ mått dåligt sen första dan så hon låg också sjuk, Jacqueline mår dåligt, så det var bara stina och frida som var på lektionerna iallfall åkte vi in till kinnarps men sanna blev sämre och var tvungen att åka hem.På kinnarps skulle vi iallfall   kolla på hv killarnas träning men vi drog istället till sibylla och åt och sedan till willys för att köpa lite gott.  hälsade samtidigt på våran träning på Elmia med olivia.Åkte sedan hem.då blev det skräckfilmer och sedanspökrunda.sedan sova.

  • Torsdag:sovmorgon till 8:00, lektioner,firade alla hjärtans dag och fick sätta upp ett pappers hjärta på ryggen så skulle man gå runt och skriva vad man tyckte om personerna.sexualkunskap, middag. och efter middagen så blev jag sämre och typ började svimma så jag var tvungen att åka hem och tack ni flickor som hjälpte mig,ni vet vilka ni är <3.

Nu kommer några otroligt snygga bilder med



vårat rum. Frida på bild när hon pratar med axel.
olivia sover tror jag hehe.



hahah Jacqueline bäddar förfullt.



olivia :)



Jacqueline :)



frida :)



frida :)



grr olivia ;)



jag och frida :)



julle & olivia :)



olivia & frida :)



jag & Jacqueline :)



johanna sanna & elin :)



max & julle :)



Jacqueline olivia & frida :)



sängar!



frida :)



Jacqueline :)



mina söta flickor!



frida :)



frida & jag :)



Jacqueline olivia frida :)



frida & jag :)



julle & olivia :)



Nu orkar jag inte ladda upp mer bilder med det var typ dom ändå (:
nu måste jag sluta,jag har över 40 graders feber så jag orkar inte skriva mer, nu ska jag lägga mig i soffan och äta min magnum glass.

byebye



             
              

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha , vafan va det för bild på mig :o

2009-03-02 @ 16:25:14
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0